انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف از دانشجويان دانشگاه اميركبير اعلام حمايت كرد

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف ضمن اعلام پشتيباني و حمايت از تمامي دانشجويان بازداشتي و احضارشده به كميته انضباطي دانشگاه پلي‌‏تكنيك (اميركبير)، اعلام كرد كه تنها انجمن اسلامي منتخب دانشجويان اين دانشگاه را به رسميت مي­شناسد.

به گزارش “ايلنا”، در اين بيانيه با اعتراض شديد از عملكرد دولت در برخورد با دانشجويان، نسبت به طرح موضوع انقلاب فرهنگي دوم انتقاد شده و آمده است: انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف شعارهاي انقلاب فرهنگي دوم را نه برخاسته از متن جامعه دانشجويي كه خواسته اقليتي اقتدارگرا مي­داند و اعلام مي­دارد براي دفاع از عقيده و آزادي جامعه دانشجويي از هيچ كوششي فروگذاري نخواهد كرد.

در پايان اين بيانيه آمده است: انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف ضمن اعلام پشتيباني وحمايت از تمامي دانشجويان بازداشتي و احضارشده به كميته انضباطي دانشگاه پلي‌‏تكنيك (امير كبير)، تنها انجمني را به رسميت مي­شناسد كه برآمده از دانشجويان باشد و با راي مستقيم آنان انتخاب‌‏شده­ باشد و اين نه آن انجمني است كه منصوب رياست دانشگاه و عوامل قدرت بيرون از فضاي دانشگاه است. انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف، اين آخرين نهاد برآمده از راي منتخب دانشجويان، آرزومند است كه اين دو دانشگاه بتوانند در كنار هم به تقويت و قوام جنبش مستقل دانشجويي كمك كنند.

No comments: