بهروز کریمی زاده آزاد شد

بهروز کریمی زاده پس از 48 ساعت بازداشت و بازجویی توسط نیروهای امنیتی عصر امروز آزاد شد.

از طرف آقای کریمی زاده از همه ی کسانی که از صبح امروز به هر نحو پیگیر وضعیت وی بودند تشکر می کنم.

بیانیه دانشجویان برگزار کننده ۱۶ اذر دانشگاههای ایران

بهروز کریمی زاده را بدون قید و شرط آزاد کنید!



مردم آزادیخواه : دانشجویان، زنان، کارگران

بهروز کریمی زاده فعال دانشجوئی دانشگاه تهران سه روز پیش توسط نیروهای اطلاعاتی در خیابان ربوده شده است! از تاریخ ۱۸ دی تا کنون هیچ کس خبری از بهروز نداشته است تا اینکه امروز از بند ۲۰۹ زندان اوین به بیرون خبر داده شد که بهروز در زندان اوین است.

وکلای بهروز کریمی زاده به دنبال خبر دستگیری وی تلاش نمودند تا از چگونگی دستگیری و اتهام وی اطلاعات لازم را کسب کنند اما هیچ مسئول قضایی تاکنون پاسخی به این اقدامات وکلای بهروز نداده است.

بهروز کریمی زاده بارها بخاطر فعالیت دانشجویی و آزادیخواهی و برابری طلبی اش مورد اذیت و آزار نیروهای اطلاعاتی واقع شده بود. و خانواده او تحت انواع فشار نیروهای اطلاعاتی بودند. بهروز یک چهره شناخته شده و محبوب در میان دانشجویان است. خبر دستگیری ایشان اکنون وسیعا در دانشگاههای کشور پخش شده است وفعالین دانشجوئی تلاش وسیعی را آغاز كرده اند تا این دانشجوی آزادیخواه را را هر چه سریعتر و بدون قید و شرط آزاد كنند.

ما امضا کنندگان این بیانیه از تمامی انسانهای آزادیخواه و برابری طلب می خواهیم در کارزار آزادی فوری بهروز کریمی زاده شركت كنند. رژیم جمهوری اسلامی با دستگیری و اذیت و آزار بهروز میخواهد از دانشجویانی که در دانشگاههای ایران در ۱۶ آذر یک برگ افتخار آمیز در بیان مطالبات حق طلبانه مردم آفریدند، انتقام بگیرد. نباید اجازه دهیم. باید این سیاست را خنثی کنیم! بهروز کریمی زاده باید فورا آزاد شود!

زنده باد آزادی، برابری، رفاه!

۲۲ دی ۱۳۸۵