۱۶ آذر ۸۵ در تاریخ مبارزه برای آزادی و برابری ٽبت شد

"حکومت طالبان نابود باید گردد"

"آزادی زن همیشه همیشه"

"رهایی جامعه رهایی زنان است!"

علیرغم بگیر و ببندها، علیرغم قتل و کشتار دانشجویان، رژیم اسلامی قادر نشد از برگزاری گسترده و همه جانبه اعتراضات دانشجویان در ۱۶ آذر جلوگیری کند. اخبار دریافت شده اولیه حاکی از آن است که ۱۶ آذر امسال گسترده و رادیکال بود. روز "نه" بود. روز اعتراض بود. روز آزادی و برابری بود. بیانیه هایی که در وبلاگ ها منتشر شده بود نشان از جنب و جوش و تحرک جدید در میان دانشجویان بود امسال ۱۶ آذر با اعتراض به رژیم طالبانی اسلامی، با فریاد آزادی و برابری و عدالت، لغو آپارتاید جنسی، آزادی زن همیشه همیشه، و با پلاکاردهای سرخ در تهران، تبریز، مازندران، . ... برگزار شد.

در تهران بیش از سه هزار نفر علیرغم کنترل و ممانعت نیروهای انتظامی توانستد در مقابل درب ورودی دانشگاه تجمع کنند. در این تجمع این شعارها فریاد زده میشد: دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد، مرگ بر استداد، مرگ بر دیکتاتور، ستاره دانشجو مدال افتخار است، آزادی مساوات تحریم انتخابات، اسانلو زرافشان آزاد باید گردد، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، دانشجو کارگر اتحاد اتحاد.

در میان صف تجمع کنندگان این پلاکارد ها دیده میشد: زرافشان ـ اسالنوآزاد باید گردد، ۳ خودکشی ۲ مرگ ۱ قتل این است دانشگاه، آزادی بیان و تشکل مستقل، دیوار های استبداد فرو خواهد ریخت، یا سوسیالیسم یا بربریت، رهایی جامعه رهایی زنان است، تشکل کارگری ایجاد باید گرد، از مبارزات کارگران سندیکا شرکت واحد حمایت می کنیم، ستاره ها را به آسمان باز گردانید نه کارنامه دانشجویان.

سازمان آزادی زن به همه دانشجویان آزادیخواه و برابری و سوسیالیست طلب برگزاری گسترده و رادیکال ۱۶ آذر را تبریک میگوید.

زنده باد آزادی و برابری

مرگ بر جمهوری اسلامی

www.azadizan.com

www.wlsaz.blogfa.com

سازمان آزادی زن

۱۵ آذر ۸۵

No comments: