بازداشت سه دانشجوی دیگر دانشگاه امیرکبیر: بازداشتی های پلی تکنیک به ۷ نفر رسید

«پويان محموديان»، مديرمسوول نشريه «ريوار»، «مجيد شيخ‌‏پور»، مديرمسوول نشريه «سرخط» و «مجيد توكلي»، عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي منتخب دانشجويان دانشگاه اميركبير، روز گذشته پس از مراجعه به دادگاه انقلاب بازداشت و به زندان اوين منتقل شدند.

علي‌‏اصغر سپهري، مديرمسوول نشريه دانشجويي «ايران ما» در دانشگاه اميركبير كه چندي پيش توقيف شد، با اعلام اين خبر گفت: ساعت ۸ صبح امروز محموديان، توكلي و شيخ‌‏پور به دادگاه مراجعه كردند كه بر اساس پيگيري‌‏هاي ما تا ساعت ۱۰ موفق به ديدار با قاضي دادگاه نشدند.

وي ادامه داد: تا ساعت ۳ بعد از ظهر به ما گفتند به‌‏زودي كار آنها تمام مي‌‏شود و مي‌‏آيند اما تا ساعت ۴ نيز منتظرشان شديم اما از دادگاه بيرون نيامدند. در راه بازگشت به خوابگاه بوديم كه مجيد توكلي طي يك تماس تلفني كوتاه از بازداشت خود به همراه محموديان و شيخ‌‏پور خبر داد و گفت كه در حال انتقال به زندان اوين هستند.

نشريات ريوار و سرخط از جمله چهار نشريه دانشجويي هستند كه با عنوان آنها مطالب موهني منتشر شد. مديران مسول دو نشريه دانشجويي ديگر پيش از اين بازداشت شده بودند.

با بازداشت این سه دانشجو، دانشجویان زندانی دانشگاه امیرکبیر به ۷ نفر رسید. کیوان انصاری، بابک زمانیان، احمد قصابان، مقداد خلیل پور، پویان محمودیان، مجید شیخ پور و مجید توکلی ۷ پلی تکنیکی هستند که هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

No comments: