با گاف مسئول کميته انضباطي، زواياي ديگري از توطئه نشريات جعلي روشن شد

مسئول کميته انضباطي که هفته پيش يکي از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان را به اين کميته احضار کرده بود، با اشتباهي در بيان آن چه نبايد گفته مي شد، رد پاي مسئولين دانشگاه در واقعه ي نشريات جعلي و توهين به مقدسات نشان داده است.
دانشجوي احضار شده در تريبون آزاد “دانشگاه در حصار ميله ها در مورد مصاحبه ي عباس حکيم زاده با سايت روزنا گفته بود: اين مصاحبه در ساعت ۱۵:۳۰ انجام شده و ساعت آن به اشتباه ۱۰:۳۰ ذکر شده است. اين مصاحبه مستمسک نيروهاي انصار بود که در پشت درب دانشگاه تجمع کردند.
دانشجوي ياد شده در توضيح اين ادعا به مصاحبه ي عباس حکيم زاده اشاره مي کند که در آن، از دستورالعمل منع انتشار کليه نشريات دانشجويي انتقاد شده است. اين آيين نامه توسط مدير کل فرهنگي و به دليل چاپ مطالب توهين آميز صادر شده بود. با توجه به زمان صدور اين اطلاعيه (ساعت ۱:۳۰) عباس حکيم زاده نمي توانسته در ساعت ۱۰:۳۰ راجع به آن اظهار نظر کند.
مسئول کميته انضباطي با رد ادعاي اين دانشجو، مي گويد، روزبهاني مدير کل فرهنگي شب قبل از انتشار نشريات (يکشنبه) از کميته انضباطي در مورد امکان قانوني منع انتشار نشريات استعلام نموده بود، و اين تصميم در همان شب اتخاذ شده است.
گاف مسئول کميته انضباطي، با نشان دادن عاملين اصلي اين قضيه به حل اين معما کمک زيادي خواهد رساند. محمد روزبهاني و بويژه تقي خرسندي به زعم اکثر دانشجويان، متهمين اصلي اين پروژه بوده اند و با اين گفته مسئول کميته انضباطي، ادعاي مذکور اثبات مي شود.
محمد روزبهاني در دوران دانشجويي خود و در زمان رخ دادن قضيه نشريه موج، نامه اي در سطح دانشگاه منتشر کرد و در آن خواستار اعدام مسئولين آن نشريه شده بود.
در حال حاضر ۶ دانشجوي بي گناه پلي تکنيکي در زندان، تحت فشار و شکنجه، براي اعتراف به گناه مسئولين دانشگاه هستند تا هم انتقام واقعه ۲۰ آذر را داده باشند و هم مشاورين و معاونين امنيتي احمدي نژاد و دوستان سابق سعيد امامي، فضا را براي سرکوب دانشگاه آماده تر سازند.

No comments: