يك دانشجوي دانشگاه اميركبير به سه ترم محروميت از تحصيل محكوم ش

يك عضو شوراي عمومي انجمن اسلامي منتخب دانشجويان دانشگاه اميركبير به سه ترم محروميت از تحصيل محكوم شد.
محمداسماعيل سلمان‌‏پور, عضو شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشگاه اميركبير در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا", گفت: به خاطر احضار قبلي در دي‌‏ماه سال 85، به يك ترم محروميت از تحصيل به صورت تعليقي مواجه شدم.
وي افزود: هفته پيش عده‌‏اي ناشناس با خانه ما در ساري تماس گرفتند و به پدرم خبر دادند كه من در زندان اوين به سر مي‌‏برم كه اين مساله باعث بدحال شدن پدرم و بستري شدن وي در بيمارستان شد.
سلمان‌‏پور تصريح كرد: زماني كه بنده در بيمارستان كنار پدرم بودم، كميته انضباطي دانشگاه اميركبير به خاطر وقايع اخير تشكيل جلسه داد و به طور غيابي محكوميت قبلي من را از حال معلق درآورد و علاوه بر آن، در حكم اوليه خود دو ترم تعليق ديگر از تحصيل با احتساب سنوات را به آن اضافه كرد.
وي گفت: من تنها دو ترم براي اتمام تحصيل فرصت داشتم كه با توجه به احكام صادرشده به طور غيررسمي حكم اخراجي را پيدا كرده‌‏ام و قصد دارم به اين حكم اعتراض كنم.

No comments: