رهایی از ترس دانشجویان خشمگین، کلاس های درس خود را هم از پلی تکنیک برد

پس از تحصن چندین باره دانشجویان مقابل کلاس رهایی، رئیس دانشگاه امیرکبیر، وی از این هفته کلاس های درس خود را از دانشگاه خارج کرد و از این هفته کلاس های خود را در ساختمان ریاست دانشگاه برگزار می کند.

پیش از تعطیلات عید نوروز رهایی دفتر خود را از محوطه دانشگاه خارج کرد و به ساختمانی بیرون از دانشگاه انتقال داد. پس از آن نیز با حضور پرتعداد نیروهای حراست و انتظامات در ورودی های ساختمان ریاست کلیه ملاقات های رهایی و حضور دانشجویان در ساختمان ریاست بایستی با هماهنگی قبلی انجام پذیرد.

طی هفته های گذشته پس از آن که ریاست انتصابی دانشگاه امیرکبیر آشکارا به مقابله با خواست دانشجویان اقدام نموده و با استقبال از بسیجیان به ایشان قول برخورد شدید با دانشجویان امیرکبیر را داد، دانشجویان برای چندین بار مقابل کلاس درس وی تحصن کردند و خواستار پاسخگویی او شدند.

آخرین بار رهایی از ترس مواجه شدن با دانشجویان معترض با حبس چند ساعته خود در کلاس درس، به کمک حراست دانشگاه با نردبان از طبقه دوم ساختمان، از دانشکده عمران خارج شد. از این هفته به دانشجویانی که با وی درس دارند گفته شده زین پس کلاس های دکتر رهایی در ساختمان ریاست دانشگاه برگزار می شود و از ایشان خواسته شده هر جلسه با ارائه کارت دانشجویی خود به نیروهای انتظامات مستقر در ورودی های ساختمان ریاست، در کلاس درس حاضر شوند.

لازم به ذکر است، نشریه سحر به مدیرمسئولی احمد قصابان، دانشجوی در بند، با درج تیتر «رهایی از پلی تکنیک رفت»، موجب خشم مدیریت دانشگاه امیرکبیر شد و رهایی مستقیما دستور به توقیف این نشریه بدون سیر مراحل قانونی آن نمود.

No comments: