گزارش از وضعيت نگران كننده اسماعيل سلمانپور

اسماعيل سلمانپور پس از انتقال به بيمارستان مصطفي خميني در اين بيمارستان بستري شد و پس از معاينات انجام شده مشخص گرديد كه بر اثر ضربات وارد شده از سوي انتظامات دانشگاه دچار شكستگي در بيني، كشيدگي رباط پاي راست و همچنين كوفتگي شديد در بسياري از نقاط بدن مي باشد.

بر اثر ضربات وارد شده از سر سلمانپور دو بار در بيمارستان دچار استفراغ شد كه موجب شد جهت معاينات داخلي بر اثر ضربات وارد شده به ناحيه شكم به متخصص معرفي شود.

جالب اينجاست هنگامي كه دو تن از مامورين انتظامات همرا او به بيمارستان آمده بودند پس از پيگيري حراست بيمارستان جهت اطلاع به نيروي انتظامي پا به فرار گذاشتند و حاضر نشدند همرا دانشجو در بيمارستان بمانند و سلمانپور كه بستري شده را به همراه صداقتي كه خود در حال معاينه بود در بيمارستان تنها گذاشتند.

پس از آن حراست بيمارستان با پليس ۱۱۰ تماس گرفت تا براي پيگيري موضوع و تشكيل پرونده به بيمارستان نيرو اعزام كنند اما حتي پس از ۱۳ بار تماس حراست بيمارستان مصطفي خميني با نيروي انتظامي باز هم هيچ نيرويي از سوي كلانتري ۷ فلسطين كه گويا او نيز به جمع مامورين حراست دانشگاه پيوسته به بيمارستان اعزام نشدند.

همكنون سلمانپور براي ساير معاينات در بيمارستان بسر مي برد و حال جسمي مناسبي ندارد. از طرفي به گفته پزشكان بر اثر ضربات وارد شده به سر او تا ۴۸ ساعت آينده احتمال خطر وجود دارد.

No comments: