وكيل مدافع دانشجويان دربند پلی تکنیک گفت: ملاقات با موكلانم انجام نشد.

محمدعلي دادخواه با بيان اين مطلب به ايسنا، گفت: صبح امروز براي ملاقات با موكلانم به زندان اوين رفتم اما ملاقات انجام نشد و گفته شد اين مساله منوط به نظر معاونت امنيت دادسراي تهران است.

در خبرنامه امیرکبیر در این باره آمده :" حسن زارع دهنوی معروف به حداد که علاوه بر سمت معاونت امنیت سعید مرتضوی دادستان انقلاب تهران مسولیت قاضی پرونده جعل نشریات دانشجویی را نیز برعهده دارد از آغاز این پروژه ضمن نقض مکرر بی طرفی جایگاه قاضی اقدام به فضاسازی و شانتاژ خبری علیه دانشجویان بازداشتی کرده است و با اعلام آنکه به رغم تکذیب دانشجویان وی یقین دارد که انتشار نشریات جعلی موهن کار دانشجویان بازداشت شده بوده است عملا مدیریت پروژه اخذ اعتراف تحت فشار روحی و جسمی از دانشجویان زندانی را بر عهده گرفته است.ممانعت از ملاقات وکیل مدافع با دانشجویان بازداشتی از جمله اهرم هایی است که به بهانه امنیتی بودن پرونده و برای ممانعت از اطلاع از وضعیت دانشجویان دربند پلی تکنیک تا کنون بارها توسط حداد به کار گرفته شده است."

منبع: خبرنامه پلی تکنیک

17 comments:

Anonymous said...

مهم مهم
فراخوان به شركت در تجمع اعتراضي 18 تير دانشجويان ,جوانان , معلمين , كارگران و زنان و مردان آزاده ايران كليه تشكل هاي آزاد دانشجويي همه اقشار مردم را به شركت در تجمع اعتراضي 18 تير در روز دوشنبه 18 تير در جلوي درب خيابان وليعصر دانشگاه امير كبير فرا ميخوانند.
از ساعت 11صبح در آنجا آماده هستيم تا زمان مناسب فرا برسد.
همه با هم فرياد ميزنيم مرگ بر ديكتاتور آزادي آزادي فرياد هر ايراني
و دانشجوي زنداني آزاد بايد گردد
------------------------------------------------------------
تمامي اعضاي شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت بازداشت شدند
نيروهاي انتظامي و لباس شخصي صبح امروز (۱۸ تيرماه) با حمله به تحصن اعضاي شوراي دفتر تحکيم وحدت در برابر درب ولي عصر دانشگاه پلي تکنيک اين دانشجويان را بازداشت کردند.
اعضاي شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت که از ساعت ۶ صبح امروز در پاسداشت ۱۸ تیرماه و در اعتراض به ادامه بازداشت 8 دانشجوي دانشگاه پلي تکنيک در برابر دانشگاه پلي تکنيک متحصن بودند مقارن ساعت ۷:۳۰ دقيقه با حمله نيروهاي انتظامي و لباس شخصي بازداشت و به نقطه نامعلومي منتقل شده اند. گزارش شاهدان عيني از درگيري دانشجويان پيش از بازداشت با پليس حکايت دارد.
محمد هاشمي، علي نيکونسبتي، مهدي عربشاهي، بهاره هدايت، حنيف يزداني و علي وفقي اعضاي بازداشت شده شوراي مرکزي تحکيم هستند.

Anonymous said...

كميته برگزاري مراسم 18 تير – اطلاعيه شماره 1

سركوب و بازداشت فعالين سياسي و دانشجويي در روز 18 تير
كميته برگزاري مراسم 18 تير ضمن محكوم كردن هرگونه سركوب و بازداشت خودسرانه حاكميت فاشيست مذهبي عليه فعالان سياسي و دانشجويي خواستار آزادي بي قيد و شرط آنان بوده و از كليه جوامع حقوق بشري و بين المللي خواستار مداخله عليه نقض حقوق بشر آشكار در ايران مي باشد .
”در اهتزاز باد پرچم جنبش دانشجويي”
” زنده باد آزادي ”

لطفا براي همياري با ما جهت حمايت و پشتيباني از دانشجويان زنداني اين فراخوان را امضاء نماييد :
http://www.ipetitions.com/petition/azadi
متن كامل:
rangefaryad2007@yahoo.com

polytechnic.uni said...

khoshhal mishim linke weblog campaign azadi poly technic ro dar in site bebinim.....
ta 16 azar ba 16 azar hastim
http://polytechnic-uni.blogspot.com/

Anonymous said...

درسهایی از نهضت ملّی نفت از کتاب تاجی بر تارک تاریخ معاصر نوشته دکتر علی اکبر نقی پور
در سال 1328 دولت و دربار شاهنشاهی می خواستند در انتخابات دوره 16 مجلس شورای ملّی اعمال نفوذ کرده و از این طریق نمایندگانی به مجلس بفرستند که طرفدار دربار و انگلستان باشند که دکتر مصدق به همراه یارانش در مقابل آنها ایستاد(ادامه داستان را از کتاب تاجی بر تارک تاریخ معاصر – صفحه 105 مطالعه نمائید)

Anonymous said...

"ساعد که از تصویب نشدن قرارداد الحاقی سرخورده شده بود با شتاب به فراهم کردن مقدّمات انتخابات پرداخت.
او امید وار بود به کمک دربار و نفوذ دولت مجلس دوره 16 را از نمایندگان طرفدار دربار و انگلیس و دولت ارتجاعی پر کند و آن لایحه را از تصویب مجلس بگذراند و در مقابل آزادیخواهان به رهبری دکتر مصدق که طعم پیروزی را در عاطل گذاشتن قرار داد الحاقی چشیده بودند خود را برای مقابله با اعمال نفوذ دولت و دربار در امر انتخابات آماده کردند، کار به مردم و مطبوعات کشیده شد و صف آرایی دو طرف هر روز آشکارتر و شدید تر می شد.

Anonymous said...

برداشت:
مشکل آزادیخواهان و دکتر مصدق در آن زمان انحصارطلبی و تمامیت خواهی نظام شاهنشاهی بود و مشکل ما در این زمان انحصارطلبی و تمامیت خواهی انقلابیون ولایت مدار می باشند، دکتر مصدق چاره کار را در این دید که دربار و دولت را تحت فشار قرار دهد و راه آن را افشاگری و اطلاع رسانی می دانست و برای این کار به دربار رفت و به شاه نامه نوشت و در دربار تحصّن نمود و ما نیز برای اینکه حکومت را از انحصار انقلابیون ولایت مدار خارج نمائیم باید آنها را

Anonymous said...

تحت فشار قرار دهیم، برای این کار باید افشاگری و اطلاع رسانی نمائیم و برای این منظور باید نزد رهبری، رئیس قوه قضائیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برویم و به آنها نامه بنویسیم و از آنها تقاضای ملاقات کنیم و در صورت نیاز هجرت نمائیم(توضیح بیشتر را در این رابطه در نوشته ای از وبلاگ نظرخواهی فریاد حق طلبی با عنوان" پاسخ شماره 1 از سید محسن قائمی" مطالعه نمائید).

Anonymous said...

درسهایی از نهضت ملّی نفت از کتاب تاجی بر تارک تاریخ معاصر نوشته دکتر علی اکبر نقی پور(2)
... در ادامه صحبت وقتی رزم آرا گفت" روز گذشته حسب الامر اعلیحضرت همایونی اینجانب مأمور تشکیل کابینه شدم" دکتر مصدق گفت" اعلیحضرت را مجبور کردند، آمریکا و انگلیس شما را آورده اند"(از صفحه 118)
دکتر مصدق هدف خود را ملّی کردن صنعت نفت قرار داده بود، ایشان نتنها با شاه درگیر نشد بلکه به وی احترام نیز می گذاشت و ما نیز اگر در پی مبارزه با انحصار طلبی ولایت مداران هستیم پس باید از درگیر شدن با رهبری و گشودن جبهه مبارزه جدید پرهیزنمائیم.
موفقیت اصلاح طلبان در گرو رعایت اصل"هدف محدود و فشار نامحدود" می باشد بنابر این نباید همزمان خود را در چند جبهه درگیر نمایند.
مشکل اصلی ما شخص آقای خامنه ای نیست چرا که ایشان نه به اختیار رهبری را قبول کرده اند و نه اجازه کناره گیری را دارند، مشکل ما کسانی هستند که ایشان را منصوب کرده اند و تا کنون از موقعیت ایشان سوء استفاده کرده و تمامی پستهای مهم حکومتی را در انحصار خود در آورده اند.
هدف از بیان اینگونه مطالب هرگز حمایت و یا تبرئه شخص آقای خامنه ای نمی باشد بلکه هشداری است به اینکه ازدرگیر شدن همزمان در جبهه های مختلف پرهیز نمائیم.
ولایت مداران تا کنون با سوء استفاده از اختیارات شورای نگهبان توانسته اند تمامی پستهای مهمّ حکومتی را در انحصار خود در آورند پس برای اینکه حکومت را از انحصار آنها خارج نمائیم باید شورای نگهبان را از آنها بگیریم، باید رهبری و نیز رئیس قوه قضائیه را مجبور نمائیم که بجای اعضای فعلی شورای نگهبان که همگی از ولایت مداران می باشند فقها و حقوقدانهایی را به شورای نگهبان بفرستند که نماینده حقیقی تمامی مردم ایران باشند.

Anonymous said...

ما میدانیم روزیست آن روز
که آسمان باغ باز است و تمامت سروهای پریشان جنگل،
با داغ مردان عاصی شهید خویش باز قامت راست می کنند
و تمامی آن دستهای شهید
آن دستهای قادر عشق،
آسوده خواهند آرمید.
به امید آزادی دوستان!

Anonymous said...

سلام
با آرزوي موفقيت
در تعطيلات تابستان ما شاهد, اخراج, احضار و تعليق دوستان و اساتيد دانشگاههاي مختلف ميهنمون بوديم. از اين رو ما معتقديم كه نبايد در برابر چنين كاري سكوت كنيم و ميخواهيم هفته اول شروع ترم را همانند سال گذشته به هفته اعتراض و نرفتن به كلاسها تبديل كنيم.
در تكثير و انتشار اين فراخوان كوشا باشيد.
براي تكثير فراخوان به آدرس وبلاگمون مراجعه كنيد.
انجمن روي خط دانشجو

Anonymous said...

١٠ اکتبر (١٨ مهر) به میدان بیایید
همراه جهان، علیه اعدام
مردم ایران، زنان و مردان آزاده
١٠ اکتبر برابر با ١٨ مهر روز جهانی علیه اعدام است. امسال قرار است مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ای را بگذراند و از همه دولت ها بخواهد که مجازات اعدام را به حالت تعلیق درآورند. ١٠ اکتبر تمام دنیا متوجه اعدام یعنی قتل عمد دولتی خواهد شد که هنوز در برخی کشورها از جمله ایران جریان دارد. جمهوری اسلامی که چه از نظر تعداد اعدام به نسبت جمعیت کشور و چه بخاطر اعدام در ملاء عام، رتبه اول را در جهان دارد، مورد اعتراض جهانی قرار خواهد گرفت. در ١٠ اکتبر همه سرها به سوی ایران خواهد چرخید و این بهترین فرصت است تا کل جامعه ایران بهمراه همه مردم آزاده دنیا اعلام دارد که اعدام محکوم است. که اعدام یک جنایت سازمانیافته و با نقشه دولت است و باید همه جا ممنوع شود………..

Anonymous said...

لزوم تشکیل کانون وبلاگ نویسان در دانشگاهها
1- برای انجام اصلاحات در جامعه باید تمامی اصلاح طلبان درون دانشگاه با اصلاح طلبان بیرون دانشگاه با هم متحد شوند و در حال بهترین مکان برای آغاز همکاری مشترک این نیروها فضای اینترنت می باشد.
2- بسیاری از فعالین دانشجویی سایت و یا وبلاگ شخصی ندارند و آنهایی هم که دادند امکان شناسایی و ارتباط با آنها به سادگی ممکن نیست بنابر این پیشنهاد می شود:
در تماهی دانشگاه ها تشکّلی به نام کانون وبلاگ نویسان دانشگاه ایجاد شود تا دانشجویانی که وبلاگ شخصی دارند را شناسایی نموده و همچنین دانشجویانی که وبلاگ شخصی ندارند را به ایجاد وبلاگ شخصی ترغیب نماید تا از این طریق فعالین خارج از دانشگاه به راحتی بتوانند با دانشجویان فعّال ارتباط برقرار نمایند.
پیش بسوی آزادی و عدالت

Anonymous said...

موارد نقض قانون اساسی توسط رهبری و مسئولین نظام را در وبلاگ فریاد حق طلبی مردم و قانون اساسی به نشانی http://faryadehaghtalabi25.blogfa.com
مطالعه کنید.
لطفاً نظر خود را نیز اعلام نمائید.

Anonymous said...

حضور احمدي نژاد را در تالار علامه اميني دانشگاه

تهران را قويا محكوم ميكنيم و اگر چه كه اين جلسه با

حضور آقا زاده ها برگزار ميشود اما ما دانشجويان به

رسم پلي تكنيكي با حضور در جلوي دانشگاه تهران از

وي استقبال گرم خواهيم كرد كه جهان بداند كه علي

الرغم ادعاي احمدي نژاد در دانشگاه كلمبيا در ايران

كوچكترين آزادي بيان براي دانشجويان و زنان وجود

ندارد
وعده ما در اعتراض به ادعاهاي كذب احمدينژاد
ساعت 10 صبح دو شنبه 16 مهر در جلوي دانشگاه

تهران
يكصدا فرياد ميزنيم
مرگ بر ديكتاتور

Anonymous said...

حضور احمدي نژاد را در تالار علامه اميني دانشگاه

تهران را قويا محكوم ميكنيم و اگر چه كه اين جلسه با

حضور آقا زاده ها برگزار ميشود اما ما دانشجويان به

رسم پلي تكنيكي با حضور در جلوي دانشگاه تهران از

وي استقبال گرم خواهيم كرد كه جهان بداند كه علي

الرغم ادعاي احمدي نژاد در دانشگاه كلمبيا در ايران

كوچكترين آزادي بيان براي دانشجويان و زنان وجود

ندارد
وعده ما در اعتراض به ادعاهاي كذب احمدينژاد
ساعت 10 صبح دو شنبه 16 مهر در جلوي دانشگاه

تهران
يكصدا فرياد ميزنيم
مرگ بر ديكتاتور

Anonymous said...

در اعتراض به خشونت عليه زنان ،
عليه احکام شلاق و زندان دلارام علي
عليه تبعیض – سازمان دفاع از حقوق زنان برگزار ميکند:
جلسه پلتاکی
5 شنبه 8 نوامبر
8 شب اروپای مرکزی
10.30 شب ایران
...........
ادامه در وبلاگ

Anonymous said...

واهد فیلم ساضی سطاد انتخاباطی دکطر محمود احمدی نژاد تغدیم میکند:
3gp – youtube link :
http://www.youtube.com/watch?v=w6YVaELhsDM


3gp for download:
http://www.bigupload.com/files/WUTQ9NIK9M/ahmadinejad.3gp.zip.html

mov – youtube link :
http://www.youtube.com/watch?v=u0gcCzX8z80