رودررویی قهرمانانه دانشجویان با احمدی نژاد

نیروی انتظامی امروز یک لشکر از نیروهای یگان ویژه ضد شورش را همراه با تجهیزات کامل دهها دستگاه موتور تریل وخودروهای ضد شورش اورده بود در طی تجمعات سالهای گذشته من به ندرت دیده بودم اینهمه نیرو بیاورند. از ساعت10صبح درب اصلی (انقلاب) ودرب16 آذردانشگاه تهران بسته شده بود وتحت کنترل کامل نیروهای انتظامی بود و فقط ازیک درب کوچک16 اذر اجازه ورود به دانشجویان دانشگاه تهران داده می شد. در این حال لحظه به لحظه به تعداد دانشجویان وافرادی که باهدف حضور در سخنرانی احمدی نژاد و ورود به دانشگاه ازسایردانشگاه ها در خیابان 16 آذر تجمع کرده بودند افزوده می شد اما مامورین به شدت مانع از این امر می شدند. تا اینکه درساعت11.45 با پایان سخنرانی احمدی نژاد دانشجویان از داخل به سمت درب16 آذر آمده وباتجمع در انجا شروع به شعار علیه نیروی انتظامی کردند که این امر با همراهی تجمع کنندگان بیرون همرا ه شد که در نهایت موجب باز شدن درب 16 آذر وهجوم به داخل دانشگاه شد. در این هنگام که تعداد دانشجویان معترض داخل دانشگاه به بیش از2000نفربالغ گشته بود در حالیکه شعار می دادند به سمت درب اصلی حرکت کردند. از این مرحله به بعد بطور ناگهانی صدها مامور یگان ویژه ضد شورش با تجهیزات کامل باتون سپر کلاه و.. که تا قبل از ان در اتوبوس ها مستقر بودند همراه با بیش از 20 موتور تریل دانشگاه را محاصره کردند. دانشجویان پس از رسیدن به پشت درب اصلی دانشگاه(درخیابان انقلاب) از پشت نرده ها شعار می دادند: محمود احمد نژاد عامل فقر وفساد -مرگ بر دیکتاتور - دیکتاتور حیا کن مملکت را رها کن- آزادی آزادی حق مسلم ماست - انرژی هسته ای دویست تومن بسته ای ! - دانشجوی زندانی ازاد باید گردد- حکومت فاشیتستی نابود باید گردد…نیروی انتظامی خجالت خجالت در این هنگام دهها مامور یگان ویژه از پشت میله ها شروع به ضرب وشتم دانشجویان با باتون کردند واقدام به پرتاب گاز اشک اور به داخل نمودند که دانشجویان با عقب نشینی باپرتاب سنگ به سمت مامورین از خود دفاع نمودند که این مساله موجب زخمی شدن چند نیروی یگان ویژه وچند نیروی اطلاعاتی وبسیجی که ازبیرون در حال فیلمبرداری از دانشجویان بودند گردید. در همین حال عده زیادی از مردم در سمت پیاده روبروی خیابان انقلاب تجمع کرده وشاهد مشاهده ماجرا شدند که در این هنگام دانشجویان فریاد زدند: ای ملت ازاده حمایت حمایت که در این هنگام گروهی از مردم با تجمع در ابتدای خیابان فخر رازی و با هو کردن مامورین وسوت وکف اقدام به پشتیبانی از دانشجویان کردند که در این هنگام بیش از ۳اتوبوس نیروی یگان ویژه که از پایگاه خیابان شهدای ژاندارمری اعزام شده ودر محل حضور داشتند در حالیکه با باتون وسپر مجهز بودند از اتوبوس ها پیاده شده وبه سمت مردم حمله کردند. که در این حین تعداد زیادی موبایل دوربین دار ودوربین عکاسی وفیلمبرداری از مردم با خشونت گرفته شد.

در همین حین به دستور یکی ازفرماندهان یگان ضد شورش چندین دستگاه اتوبوس شرکت واحد در ضلع شمالی خیابان انقلاب حد فاصل خیابان قدس تا۱۶ آذر توقف کردند تا به این ترتیب ارتباط بصری دانشجویان با مردم قطع شود وهمزمان خدود ۱۰۰مامور جدید نقابدار که از اتوبوسها پیاده شده بودند با ایجاد ۲لایه انسانی سردر اصلی و و نرده های جنوبی را محاصره کردند. در پی این وضعیت دانشجویان در حالیکه شعار می دادند ازداخل دانشگاه به سمت در ۱۶ اذر حرکت کردند که همراه با انها مردم نیزبه سمت این خیابان رفتند که بلافاصله این خیابان از دو طرف توسط مامورین بسته شد. که موجب ایجادترافیک سنگینی در محدوده خیابان ومیدان انقلاب گردید.در این تجمع دوربین وموبایل تعدادی ازمردم ودانشجویان توسط نیروهای انتظامی واطلاعاتی هاتوقیف شد با وجود این به طرز گسترده ای از وقایع امروز توسط مردم فیلمبرداری وعکاسی صورت گرفت که احتمالا در ساعات و روزهای اینده منتشر خواهد شد. در یکی از این فیلمها که اینجانب شخصا در همان محل ودر موبایل یکی از مردم دیدم : اتومبیلهای احمدی نژاد وهمراهانش در حال خروج از درب خیابان قدس (درب غربی دانشگاه تهران) توسط دانشجویان ورهگذران محاصره شده و در حالیکه به شدت با دست وسنگ به اتومبیل انها می زدند با فریاد شعار می دادند :مرگ بر دیکتاتور - فاشیست برو گمشو - بگونه ای که کاروان انها به سختی وبا کمک مامورین و با استفده از گاز فلفل موفق به فرار از حلقه محاصره دانشجویان شد.

در تجمع امروز تا انجا که من دیدم در خارج وداخل دانشگاه کسی دستگیر نشد ولی چند نفر در درگیری از دو طرف(یگان ویژه پلیس و دانشجویان) بطورسطحی مجروح شدند.همچنین بر خلاف تجمعات پیشین بسیجی ها ونیروهای لباس شخصی حضور اندکی(درحدکمتر از 10نفر) در اطراف دانشگاه داشتند ودر عوض نیروی انتظامی با امادگی کامل از ساعتها قبل خودروها موتورها ونیروهای وژه خود را در پادگان خیابان شهدای ژاندارمری اماده نگهداشته بود. این تجمع حدود ساعت ۱۳به پایان رسید.

24 comments:

Anonymous said...

تشکلهای سراسری و مستقل دانشجویی و وظایف ما

بحثهایی که در وبلاگهای چپ و دانشجویی جریان دارد از یک نظر پرداختن به حواشی آن چیزی است که در دل اتفاقات داغ سیاسی اجتماعی جامعه جریان دارد و از نگاه دیگر مسائلی است که به صورت واقعی وجود دارند . در مورد نکاتی که به صورت سوال و ابهام مطرح شده اند
ادامه در وبلاک...

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonymous said...

به گُلگشت جوانان،
یاد ما را زنده دارید، ای رفیقان!
که
ما در ظلمت شب،
زیر بال وحشی خفاش خون آشام،

نشاندیم این نگین صبح روشن را،
به روی پایه انگشتر فردا.

و خون ما،
به سرخی گُل لاله
به گرمی لب تبدار بیدل
به پاکی تن بیرنگ
ژاله
ریخت بر دیوار هر کوچه،
و رنگی زد به

خاک تشنه هر کوه،
و نقشی شد به فرش سنگی میدان هر
شهری...
و این‌ست آن پرنده نرم شنگرفی،

که می‌بافید
و این‌ست آن گُل آتش‌فروز شمعدانی،
که در باغ بزرگ شهر می‌خندد
و این‌ست
آن لعل زنانی را که می خواهید
و پرپر می‌زند ارٍواح ما،
اندر سرود عشرت جاویدتان
و عشق ما
ست لای برگ‌های هر کتابی را
که می‌خوانید.

***

شما یاران نمی دانید،
چه
تب‌هایی، تن رنجور ما را آب می‌کرد
چه لب‌هایی، به جای نقش خنده، داغ می‌شد
و چه امیدهایی در دل غرقاب خون، نابود می‌گردید

ولی ما دیده‌ایم اندر نمای دوره خود،
حصار ساکت زندان،
که در خود می‌فشارد نغمه‌های زندگانی را.
و رنجی کاندرون کوره خود می‌گدازد آهن تن‌ها،



طلسم پاسداران فسون، هرگز نشد کارا
کسی از ما،
نه پای از راه گردانید
و نه در راه دشمن
گام زد
و این صبحی که می‌خندد به روی بام‌هاتاٍن
و این نوشی که می‌جوشد درون جام‌هاتان گواه ماست، ای یاران!
گواه پایمردی ما
گواه

عزم ما
کز رزم‌ها
جانانه‌تر شد!

Anonymous said...

با سلامي گرم به شما دوست گرامي
وبلاگ خوب و روشنگرتون را مطالعه كردم
اميدوارم كه با همبستگي و اتحاد هرچه بيشتر بتونيم آزادي ياران دربندمان را محقق كنيم
تاريك انديشان در اين گمانند كه با بازداشت فرد به فرد فعالين دانشجويي مي تونن دانشگاهها را به سكوت وادارند غافل از اينكه بحث يك فرد يا حتي يك جريان نيست و اين يك نسل از دانشجويان آزاد انديش اين آب و خاك است كه درقبال سياهي و تباهي قد علم كرده و ريشه در تاريخ آزاديخواهي اين كشور دارد
سبز و جاويد باشيد

Anonymous said...

يك نفر نمي فهمد ، دو نفر نمي فهمد ، سه نفر ... ؛ آيا يكصد و شصت هزار نفر هم اگر جمع بشوند و بگويند كه خورشيد را در آسمان مي بينند ، باز هم نمي فهمند ؟!
نظر شما چيست ؟ شرح ياران ايليا . م . رام الله را در وبلاگ ما بخوانيد و نظر دهيد .
با آرزوي موفقيت براي تمامي حق دوستان و حق پرستان

Anonymous said...

يك نفر نمي فهمد ، دو نفر نمي فهمد ، سه نفر ... ؛ آيا يكصد و شصت هزار نفر هم اگر جمع بشوند و بگويند كه خورشيد را در آسمان مي بينند ، باز هم نمي فهمند ؟!
نظر شما چيست ؟ شرح ياران ايليا . م . رام الله را در وبلاگ ما بخوانيد و نظر دهيد .
با آرزوي موفقيت براي تمامي حق دوستان و حق پرستان

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

با سلام خدمت شما آیت الله کاظمینی بروجردی مبارز و آزاد اندیش مدت زیادی است که در زندان اوین مورد شکنجه های مختلف قرار دارد من از تمام اژادی خواهان خواستارم که برای آزادی ایشان تلاش کنند.

Anonymous said...

دوستان با این که این وبلاگ برای ۱۶ آذر که به اصطلاح روز دانشجو است ایجاد شده است خواهشمند است اتفاقاتی که قرار است در دانشگاه شما رخ بده رو در قسمت نظر خواهی برای ما هم بفرستید.


16azar-iust.blogfa.com

Anonymous said...

khaili ahmaghi ,ablahe avaziye sadeloh

Unknown said...

به کدامین گناه؟
چرا باید جوانانی مانند پیمان فتاحی (استاد ایلیا) تحت فشار و ظلم قرار بگیرند؟ چرا آزادی که حق مسلم هر ایرانی است از ایشان دریغ می شود؟ مگر متفکران این سرزمین چه می‌گویند و چه می‌خواهند که این چنین با آنان برخورد می‌شود؟ در کدامین نقطه از جهان، مردان را به جرم ترویج اندیشه و آگاهی به زندان می برند و شکنجه می کنند؟ در کدام نقطه از جهان، معلم تفکر را که تنها جرمش مخالفت با اسلام خشونت طلب و دینداری خشن است را شکنجه می کنند؟
مگر ایلیا چه می گوید و چه می خواهد؟

اخبار مربوط به استاد ایلیا: www.yaasin-times.blogfa.com
رزومه و سوابق فعالیتی استاد ایلیا:
http://www.4shared.com/network/search.jsp?searchmode=2&searchName=Resume-Elyasin

Anonymous said...

http://payame-elyasin.blogfa.com

اعتصاب غذای نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در مرقد امام
بنام حقيقت و آزادي

بيانيه شوراي عمومي جمعیت ال یاسین

ما نمایندگان شوراي عمومي جمعیت ال یاسین؛

در اعتراض به دو سال ظلم، بیعدالتی و تحریف در حق استاد ايليا (پيمان فتاحي) و جمعيت ال ياسين؛

در اعتراض به قريب به يك سال زندان انفرادي استاد ايليا كه باعث مشكلات تنفسي جدي براي ايشان شده؛

در اعتراض به ماهها شكنجه و انواع فشارهاي روحي و جسمي بر ايشان ، خانواده ايشان و ديگر همراهانمان در جمعيت ال ياسين ؛

در اعتراض به انواع حملات وتخريبهاي مطبوعاتي و رسانه اي كه اخيرا شدت و گستردگي بيشتري گرفته است؛ از امروز اقدام به اعتصاب غذا میکنیم.

ما اعضاي جمعيت ال ياسين بعد از صدها نامه و درخواست و پيگيريهاي مكرر از مسئولين كشور كه متاسفانه به هيچ اقدام مثبتي منجر نشد، تصميم گرفتيم براي اعلام خواسته مان مبني بر آزادي سريع ايشان، انجام معاينات پزشكي توسط تيم پزشكي مجرب ، آزادي ديگر اعضاي دستگير شده و رسيدگي عادلانه به پرونده اینگونه عمل کنیم.

ما ادامه زنداني بودن استاد ايليا را عملي فاقد هر توجيه حقوقي يا انساني ميدانيم و از مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ایران خواستاريم با آزاد كردن ايشان به اين فضاي مشكوك درباره پرونده ايشان و مشكلات ايجاد شده جسمي در مدت زنداني شان پايان دهند.

ما بر اين درخواست خود مصريم و تحقق ان را حق مسلم خود مي‌دانيم و آن را با اعتصاب غذای خود از تاريخ 19/3/88 به همه اعلام ميكنيم.



یاری از خداوند و پیروزی نزدیک است

جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعيت ال‌ياسين


گزارشات از آغاز دومین روز اعتصاب غذای جمعیت ال یاسین در مرقد امام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

اعتصاب غذای بیش از دویست نفر از نمایندگان شورای عمومی جمعیت ال یاسین در حالی دومین روز خود را سپری می کند که کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است. این تجمع که در اعتراض به بیش از دو سال ظلم و بی عدالتی دایره مذاهب ( از نهاد های وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد)، درباره جمعیت فرهنگی ال یاسین شکل گرفته، مصرانه اهداف خود را در رابطه با دادخواهی از مقامات خصوصا از مقام رهبری دنبال کرده و تا پایان بخشیدن به یازده ماه حبس انفرادی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) - رهبر جمعیت ال یاسین ، ارسال تیم پزشکی برای معاینه کامل وی و رسیدگی عادلانه و قانونی به پرونده این جمعیت دردادگاههای صالحه، به اقدام اعتراض آمیز خود ادامه خواهد داد.

گزارشات از وضع جسمانی اعتصاب کنندگان حاکیست در دومین روز این اعتصاب غذا، مامورین امنیتی حاضر در محل با ممانعت از انتقال پتو به داخل حرم و سردتر کردن محوطه، فشار را بر اعتصاب کنندگان بیشتر کرده و حتی ورود آب و قند را برای بیماران و افراد مسن ممنوع کرده اند. اکثر اعتصاب کنندگان نیز به همین دلیل دچارسردرد و افت فشار و ضعف عمومی و بیحالی شده و نیاز به مداوا پیدا کرده اند.در این میان ۴ نفر نیاز به سرم داشته و یک نفر هم متاسفانه به کما فرو رفته که نیروهای امنیتی از رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی خودداری می کنند. درخواست مذاکره نماینده اعتصاب کنندگان نیز تا کنون با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده است و تهدید مداوم نیروهای امنیتی به دستگیری شرکت کنندگان، کماکان ادامه دارد.

از سوی دیگر خبر می رسد وزارت ارشاد با همدستی وزارت اطلاعات، طی حکمی تازه به تمام رسانه های و خبرگزاری های داخلی و با تکراراتهام دروغین اقدام علیه امنیت ملی توسط جمعیت ال یاسین، مانع از انعکاس رسانه ای و پوشش مطبوعاتی داخلی این اقدام اعتراض آمیز شده و این اعتراض آرام و عدالتخواهانه را، امنیتی خوانده است.

در گزارشات بعدی خبرهایی از برخورد امنیتی ماموران اطلاعاتی با تجمع آرام اعتصاب کنندگان مقیم حرم امام به اطلاع خواهد رسید.




گزارش تصویری از تعرض نیروهای امنیتی دایره مذاهب وزارت اطلاعات به اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین در حرم امام خمینی


http://payame-elyasin.blogfa.com

setare said...

سلام به تو دوست عزیز
من از عدالت می گویم، از دادخواهی جوانان غریب ایران می گویم، من از آن آزادی اسیرشده سخن می گویم، من از ایرانِ ویران دم میزنم، من اشک مادران اسیران دربند و شهیدان در راه را می بینم، من از آنسوی دژخیمان آسمان آبی را می بینم،من باروری هزاران برگ را بر درختان زمستان زده می بینم، من میلاد نور را در این سرزمین می بینم... آری من جنبش سبز ایران زمین هستم.
دوست من به وبلاگ من بیا و آخرین اخبار، اشعار، کلیپ ها و ایده ها را در وبلاگ نوپای من ببین. در صورت تمایل این وبلاگ را در وب خودتون هم لینک کنید تا این زمینه ای باشد برای اتحاد و هم بستگی بیشتر... لطفا به من هم در وبلاگم اطلاع دهید تا شما را لینک کنم.
منتظر شما هستم...

www.milade-sabz.blogfa.com

Anonymous said...

16 آذر همه باهم حال عنتری نژاد و خامنه ای رو میگیریم.
ان شاالله بعد از 16 آذر یکیشون سکته و یکیشون اعدام بشه.
درود بر موسوی و کروبی که تا این لحظه با مردم ایران بودند نه با حکومت.
جنبش سبز تهران-کد10729

Unknown said...

مرگ بر موسوی و خاتمی خائن این قدر دروغ نگوئید

کبک22 said...

به نام پروردگار آزادی
با درود
نظرت با تبادل لینک چیه؟
خبرشو بده...
به امید آزادی
http://kabk22.persianblog.ir/

کافه نشین said...

درود بر انسانهای آزاده

Unknown said...

شانزده آذر هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید چونکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سینا said...

این ها که گفتی منو یاد فیلم های هالودی انداخت حالا راستی خدایش این فیلمه کمدی بود یا اکشن برو بابا کم خالی سر هم کن

Anonymous said...

اولی: یعنی ۱۶ آذر چه خبر میشه؟

دومی: هیچ خبری نمیشه

اولی: چرا ۱۶ آذر هیچ خبری نمیشه؟

دومی: مگه روز ۱۳ آبان خبری شد؟

اولی: مگه ندیدی ۱۳ آبان چه خبر شد؟

دومی:تو به اون ۴نفری که ریختندبیرون میگی خبر؟ اصلا ارزش خبری نداشت

اولی: حالا برام بگو چرا اون جماعتی که ادعای چند میلیونی میکردند اینطوری ریزش کردند؟

دومی: چطوری ریزش کردند؟

اولی: آخه اولش به نظر خیلی میومدند و راهپیمایی گسترده میکردند ولی حالا مثل گروهک های ورشکسته فقط میزنن و در میرن...

دومی: خب معلومه چرا...

دست کثیفشون برای مردم روشد.

اولی: مگه چی میگفتن و حالا چی میگن؟

دومی: اولش به نام حمایت از مردم و احساس خطر برای مملکت به میدان اومدند. بعدش ضد انقلاب رو دور خودشون جمع کردند.بعدش اسرائیل و آمریکا رو آوردند و دیگه توطئه شروع شد.هرروز یه جا رو آتیش میزدند.هر روز یه نفر رو میکشتند.مسجد آتیش زدند...اونقدر اموال عمومی رو شکستند و از بین بردند که صدای ملت در اومد.

در آخر شعار براندازی و تغییر حکومت و بعدشم بازگشت به رژیم پهلوی و ....

اینطوری شد که خودشونو لو دادند.

مردمم بندگان خدا از کار و زندگی افتادند. اینطوری شد که توطئه ناکام ماند.

اولی: چرا مردم زودتر اینا رو نشناختند؟

دومی: ای بابا...آخه مردم فکر میکردند این میرحسین همون میرحسین اوائل انقلابه...نمیدونستند که این میرحسین امید دل سازمانهای تروریستی آمریکا و اسرائیله و قلب نازنین حضرات برانداز و ضدانقلاب رو شاد کرده...

اولی: از کجا میدونی که میرحسین نشون کرده ی سازمانهای آمریکا و اسرائیله؟

دومی: مگه تو اخبار دنیا رو نمیخونی؟...مگه نمیدونی که اسم شریف میرحسین موسوی به لبهای سران آمریکا و اسرائیل زمزمه میشد؟مگه نمیدونی که مستقیما گفتند که با میرحسین براندازی حتمیه؟مگه نمیدونی اونقدر به ستادهاش کمک کردند که آخر هم گندش در اومد؟

مگه نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اولی: جدی میگی؟...وااااااااای...

دومی:غصه نخور.توکل کن به خدا و به فرموده ی رهبر عزیزمون همیشه بصیرت داشته باش و حرکات مرموز دشمن را رصد کن و با هر هیاهویی زود احساساتی نشو.

به گفته ی رئیس جمهور هروقت دیدید صحنه ای رو برای شما طراحی کردند داخل اون صحنه بازی نکنید. بهترین کار این است که ما صحنه را عوض کنیم و ما برای طرف مقابل طراحی کنیم.

Anonymous said...

طرح برخورد وسیع کمیته های انضباطی دولت کودتا در دانشگاه ها:
دولت کودتا در صدد است با تمامی دانشجویانی که در حرکت های اعتراضی در ایام 16 آذر شرکت می کنند برخورد نماید.
تهیه ی عکس و فیلم و نام مشخصات دانشجویان تاکنون صدها نفر از دانشجویان بی گناه را به مسلخ برده و زندگی و آینده ی آنان را تباه کرده.3ترم مشروط کردن یعنی اخراج از دانشگاه.
تازه به این هم قناعت نمی کنند،با تک تک خانواده ها تماس میگیرند و با ایجاد بد بینی در بین پدر و مادر و فرزند اختلاف انگیزی می کنند و متاسفانه باعث اختلاف خانوادگی و بعضا اخراج بچه ها از خانه می شوند.
مسئول افسردگی و یاس این همه جوان کیست که بعضی بچه ها را تا مرز خود کشی پیش برده است.

Anonymous said...

http://www1.voanews.com/persian/news/iran/IRAN-INTERNET-12-03-09-78432867.html

تهران سرکوبی ها را به ايرانيان خارج از کشور نيز تعميم داده است
بازرسی صفحات فيس بوک و تويتر در دستور کار است

Anonymous said...

هر زن چادری و مرد ریش دار لزوما بسیجی نیست
و لزوما به احمدی نژاد رای نداده
تورو به هدف سبزمون قسم به دوستات هم بگو این دو تارو از هم تفکیک کنند

Jamiekru said...

Thanks for this.